torstai 10. toukokuuta 2012

maalaisponi ja kaupunkilaisponi, mutta ihmisinä

Musta on hirveen hauskaa piirtää My Little Pony: Friendship is Magic -sarjan hahmoja ihmisinä. Ja parittaa niitä. :)

Ni tässä on nyt kuvia yhdestä mun suosikkiparituksesta: Applejack x Rarity.

Mulla ei aluksi ollut mitään hajua mitä tehdä ihmis!Rarityn hiuksilla ni sen takia ne on erilaiset tyyliin joka kuvassa ja muutenki oudot välillä. :x

Klikkaa kuvaa, niin näet sen suurempana!

Spike on mun suosikkiasia tässä kuvassa. :---D
...Kuvassa on ideana, että Raritylla ei ole deittiä johonkin viralliseen tilaisuuteen ja AJ tarjoutuu hoitamaan homman. Se vaatii tietysti käytöstapojen opettelua kyseisen maalaisjuntin osalta (mahdollisesti montaasin aikana) ja uuden asun (jonka Rarity tottakai tekee), mutta lopulta naiset saavat onnellisen loppunsa. Spike sen sijaan....

Rarity mikä sun tukkaa vaivaa...

Pieni sanaharkka, tai jotain sinnepäin. En enää muista tarkalleen että mitä tässä piti tapahtua. xD Mun piti värittää tämä copiceilla mutta en päässyt ikinä siihen asti, tussaaminenkin jäi kai kesken. Ehkä jonain päivänä.

AJ tuli pihatöistä moikkaamaan rakastaan. Rarity arvostaa ja ei arvosta. Toi harava on kaunis. :') Ois pitänyt vaan jättää se talikoksi.

Piirsin tämän ja mun kaveri kommentoi että "Hanski piirtää aina vaan lääppiviä naisia!"

...No, se taitaa olla totta.


Nyt pitää painua nukkumaan etten vetele sikeitä puolille päivin. :I Mulla alkaa olla kiire äitienpäiväkorttien kanssa, niin että huomenna on korkea aika aloittaa niiden askartelu. Voisin vaikka skannata nekin ja laittaa esille tänne! Jos ne siis onnistuvat.

5 kommenttia:

  1. AI, mä luulin että toi yks kuva oli sitä että AJ tulee ja on "noniin, ja sitten hommiin!", liittyen johonkin meiän ajatukseen. xD Mut nyt ku tarkemmin kattelen ja ajattelen, ni ei toi ehkä oikein sovi siihen kun toi tulee tolleen pussaamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! xD Mä ajattelin et toi on aika selvä, mut kun hetken katsoin niin voihan sen noinkin nähdä. :D ...ainaki jos on Linda eiku mitä ssh :x

      Poista
  2. Kuinka vanha muute oot, ku piirrät iha sairaa hyvi? Ja muuten, voisitko piirtää Lady Gagan BTW Ball Tour asuja?

    Terv.
    Teenager, who draw much and listen to Gaga

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mmmm no jos sanon et 18-25, riittääkö se? :D

      L-Lady Gagan? Ajatuskin kuulosti vaikealta, ja kun googlasin noita asuja... herranjestas! :D Eihän mun taidot riitä tollaiseen! Piirtäisin jos osaisin, mutta valitettavasti en osaa... Anteeksi.

      Mutta kiitos paljon kommentista!

      Poista
    2. Ok, ite oon 12-16(vasta). Juu, ei mitään stressiä, kunhan kysyin vaan ;D

      Poista