tiistai 8. toukokuuta 2012

The good kid

Taas otteita luonnoskirjoista. Tällä kertaa hahmo nimeltä Kid. On sil varmaan oikeeki nimi mut en oo keksiny sitä ku toi nimi oli se luonnosteluvaiheen nimi ja sit se jäi... :D (Noi ekan kuvan nimivaihtoehdotkin on vaan Kidin tyylisiä aliaksia) Mulle käy aika usein niin, hmph. Oon näköjään tossa vikassa kuvassa unohtanut miltä tyypin hiusten pitäis näyttää. Jjjjaaaa ekan kuvan arpisysteemeistä ei tarvi välittää, ne oli vaan suunnitelma jostain mitä ei koskaan tullut. x'D

Pyydän myös anteeksi ekojen kuvien paperin rypistymisestä johtuvaa vammausta. Toi paperi on tosi ohutta ja hassua, mut siitä huolimatta toi luonnoslehtiö (mun eka!) on ollut mun suosikki.

Klikkaa kuvaa, niin näet sen suurempana!


















5 kommenttia:

  1. Kid. <3 Ja aikaisempaan postaukseen:
    Gilda. <3

    VastaaPoista
  2. Apua, luin noita nimiehdotuksia ni Faust-nimen kohdalla sun kissas naama hyppäs mun mielessä mun silmien eteen. @_@

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. xD <3 Oot niin hassu ku oot mun hahmojen (ja mun roolaamien hahmojen) fani.

      Ja hahah joo, sillon Faust oli nimiehdotus vähän kaikille hahmoille ja pokemoneille ja muille... Mut mieti, vain kuukausi ton jälkeen kisu-Faust tuli ja se nimi on nyt ikuisesti käytetty. 8I

      Poista
    2. XD HÄHÄHÄ.

      ... No ite paritat paria MUN hahmoa. o_o Se on outooooooooooooooooo.

      Poista
    3. No niin kyl on, mut ku ne on söpöi! xD

      Poista